mandag den 11. februar 2013

Mit syværelse

Vil I se mit syværelse? - selvfølgelig vil I det;). Her er det:

Dette er mit syværelse. Torben, min mand, har lavet borderne til mig. Bl.a. Dette høje bord, hvor jeg kan stå op og skære  uden at få ondt i ryggen.
Her er Hexia,, som min svigerinde har lavet til mig. Hun laver nisser, trolde og hekse. Se bl.a. her:  Gudrunsnisser.wordpress.com
Her er min hyggestol. I den sidder Jannie, min Build a Bear  bamse, som jeg har fået af mine gode veninde, Jannie.
Mine bits and bobs


Og her er så mit nye vidunder. Den gamle er gået på pension efter 32år. Denne her kan næsten få mig til at sy mere på maskine. Mig, der ellers sværger til håndsyning
Der er ikke altid så rydeligt. Somme tider roder Hexia og Jannie frygteligt. For det kan da ikke være andre, vel? ;)

1 kommentar:

  1. Det er da et utrolig dejligt syværelse du har Anne!

    SvarSlet