torsdag den 14. februar 2013

Mrs.Billings

Mrs. Billings:
Jeg kunne ikke lade være:). Jeg har tilmeldt mig en ny bom, selvom jeg havde bestemt mig for ikke at gøre det i år. Men man har jo et standpunkt til man tager et nyt;). Jeg elsker gamle reproquilts. Jeg synes, de er smukke, og jeg synes det er fantastisk, hvad kvinderne dengang kunne lave af flotte geometriske blokke. Derfor kunne jeg heller ikke lade være med at melde mig til denne bom.


Dette er midterblokken, men jeg kan desværre ikke komme videre, da Helene Juuls pakke er blevet forlagt af postvæsnet på vej hertil fra Australien. Og i den pakke ligger mine acrylskabeloner, som jeg skal bruge, når jeg nu har valgt at sy på amerikansk. Men så kan jeg da heldigvis lave de 20 små blomster, som skal bruges senere i tæppet. Se billedet nedenunder


1 kommentar:

  1. Den ser rigtig fin ud din midterblok, jeg håber snart skabelonerne bliver fundet, så du kan komme videre. Jeg har ikke meldt mig til den nye bom, selv om det var svært at lade være ;0)

    SvarSlet