søndag den 28. april 2013

Small quilt talk.


Jeg er med i en gruppe stiftet af Kathlen Tracy, hvor der hver måned kommer et oplæg til at lave en mini quilt. Jeg er først nu blevet færdig med min marts quilt. Jeg har ikke quiltet den. Kun syet nogle knapper på, for jeg er slet ikke tilfreds med mine hjørner, men det skjuler knapperne. Opgaven lød på, at man skulle bruge nogle af sine "grimme" stoffer, og lave trekanter(hvis jeg har forstået opgaven rigtigt;-)) Jeg havde nogle rester tilbage fra en Moda Bakeshop. Dem brugte jeg sammen med nogle gode stoffer, og dette blev altså resultatet. Jeg har syet på maskine, og jeg har brug for at øve mig noget mere.

2 kommentarer:

  1. Den er blevet rigtig fin.
    Du må straks igang med en ny, så du kan få "øvet" dig :-)
    Knus

    SvarSlet
  2. Sød lille quilt du har fået lavet...hvis du har brugt grimme stoffer har du skjult dem godt.
    Hanne

    SvarSlet