onsdag den 22. maj 2013

En ny + en ændring

Denne lille taske er også en ting fra Helene Juuls designudfordring. Det har hele tiden været meningen, at der skulle være hanke på, men i starten kunne jeg ikke finde nogen, der var små nok. Så jeg bukkede spidserne ned og satte knapper på. Men heldigvis fandt jeg disse hos Helene. Og de passer meget bedre til. Og med den lille blomst blev den helt ok. Måske er der en lille prinsesse, der kan bruge den, når hun skal ud og finde en frø at kysse.
Ps. Jeg har prøvet at kysse den lille frø, men det ændrede ikke noget ;-)

Jeg har ligesom Maria også lavet den lille toilettaske, som PattyDoo viser på en video. Det er på tysk, men selvom du måske har problemer med sproget, kan du sagtens følge med alligevel. Hun viser det fint trin for trin.

1 kommentar:

  1. Sød lille taske du har lavet, og den lille toilettaske er bare yndig.
    Hanne

    SvarSlet