mandag den 6. maj 2013

Juuubiiiii!

Endelig er jeg blevet færdig med sidste del af designudfordringen fra Helene Juul . Opgaven lød: Tekst, billed, budskab. Jeg har valgt at lade stoffet tale for sig selv. Jeg havde det stykke stof  til højre, og det arbejdede jeg så ud fra. Jeg har lavet en opslagstavle med lommer. Den skal hænge ved siden af min symaskine. Jeg har lagt tyndt vlies under stoffet, og derefter er det sat fast på en blød plade. Der var lige ved at gå panik i mig, for jeg havde ikke nok tilbage af det grønne stof, så den sidste strimmel til venstre er øget flere gange af de sidste rester, men det ses vist ikke. Men nu er den færdig, og det er en lettelse.

3 kommentarer:

  1. Hvor er det en fin opslagstavle du har lavet, dejligt med alle tingene lige ved hånden.
    Hanne

    SvarSlet
  2. Den er simpelthen bare så sej den opslagstavle ... og praktisk oven i købet. Flot løsning på udfordringen!

    SvarSlet