tirsdag den 4. juni 2013

Udstilling



Jeg var igår på biblioteket i Galten for at lave en lille udstilling med noget at mit patchwork. Desværre havde jeg glemt også at bestille et glasmontre, så det var kun disse ting, jeg kunne udstille. Jeg valgte at lægge lidt fokus på selve håndarbejdet, men også på den historiske del. Jeg har lagt sedler, hvor jeg beskriver ganske kort, hvordan jeg griber det an. Jeg har sat små sedler på tæpperne, så man kan se oplysning om designerne.    Jeg er selv begejstret for historien i Marie Antoinette tæppet, så jeg har understreget det ved at lave den lille udstilling på bordet med Helenes bur, et billede af Marie i Susannes flotte ramme og en vifte, jeg selv havde, samt en bog om Marie Antoinette, som bibliotek heldigvis havde hjemme. På bordet ligger en gammel dug, som jeg har arvet fra gud ved hvem, men den passede perfekt i farverne. Så alt i alt en fin lille udstilling, når jeg selv skal sige det ;-).
Udstillingen skal være der hele juni måned, så hvis du skule komme forbi, kig ind. 


4 kommentarer:

  1. Det ser ud til at være en fin lille udstilling

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig fint ud Anne! Det er den bog, jeg har læst tynd for at fine Marie Antoinette's "stemme".

    SvarSlet
  3. En fin lille udstilling du har fået stablet på benene, en skam jeg ikke lige kan komme forbi og se den.
    Hanne

    SvarSlet