tirsdag den 26. november 2013

Kreative hænder

I weekenden her den 23. og 24. november var der udstilling og marked på Østerskovgård ved Låsby hos Jonna Baastrup. Det var rigtig godt besøgt. Jeg havde også en lille stand med et par småting, som jeg forsøgte at sælge. Det gik ikke så godt, men jeg fik rigtig mange gode tips af Elisabeth Schriver. Så jeg vil prøve at forbedre det til næste gang.

Her sidder jeg og troner på min plads, da Susanne Jacobsen lige fangede mig på sin Ipad :-)

Det var vældig sjovt at være med, og jeg hyggede mig vældigt.
Hvis I skulle have lyst til at se udstillingen af Sarah Sampler tæpperne, designet af Helene Juul, så kig forbi. Der er også tæpper syet af de rester, som vi havde tilovers fra tæppet. Og et par enkelte andre tæpper. Så der er nok at se på. 
Udstillingen er åben dagligt fra 14-17 til og med fredag den 29.november. Kig forbi. Adressen er Østerskovvej 20, 8670 Låsby

2 kommentarer:

  1. Sikke et flot tæppe du har på bordet. Håber du har mere held med salget næste gang.

    SvarSlet
  2. Tak, Kari. Det er det allerførste tæppe, jeg har syet.

    SvarSlet