tirsdag den 10. december 2013

Jul, jul, jul, jul, jul, jul!

I weekenden var jeg til julemarked på Vestermølle ved Skanderborg. Her var Elizabeth med alle sine skønne ting. Jeg købte disse to trådnisser af hende. De minder mig om mine to drenge. Er de ikke skønne?!

Helene Juul har juleåbent på søndag den 15. Hun har udsalg og julestue. Se på Helenejuul.dk . Jeg kan desværre ikke komme derud, men jeg sætter denne kurv derude. I er hjertelig velkommen til at kigge i den . Måske er der noget I kan bruge til julegave, mandelgave, værtindegave eller andet.

Hav en god dag! Idag og på søndag ;-)

3 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud Anne! Knus

    SvarSlet
  2. Sikke nogle søde nisser, du har købt.
    Spændende at se, hvad der gemmer sig i kurven.

    SvarSlet
  3. Fine nisser du har købt, den kurv skal jeg vist også kigge lidt i.
    Hanne

    SvarSlet