torsdag den 22. maj 2014

Der var engang for længe, længe siden.....

jeg skrev et indlæg på min blog. Forklaringen er, at jeg har syet, syet og syet. Og så har jeg lige været et smut på Kreta. Og ja, jeg har en dejlig kulør ;-D
Lidt af det jeg har syet må I da godt se, men andet er hemmeligt, da jeg syr på modeller for Helene Juul, som skal bruges til træffet.
 Og så syr jeg flittigt på The Circle Game. Her må I godt se lidt. I har jo løbende set enkelt af mine blokke. Jeg er faktisk kommet en hel del længere, men det må I vente med at se.



Jeg var på kursus med Maria. Det var Sidekick linealen, hun demonstrede. Jeg startede på denne løber, som er syet af en charmpack, jeg købte hos Helene Juul. Jeg kan ikke huske, hvad stof serien hedder. Som I kan se oppe i venstre hjørne, sidder der noget af min Green tea and sweet beans. Og der hænger den jo godt ;-)


Jeg har også lige taget lidt forskud på æblehøsten. Jeg var lige ved at få frugtknopper. De er gode at have til værtindegave m.m. Og ellers kan jeg jo altid lave æblekage af dem  ;-D


4 kommentarer:

  1. Uha, du laver jo sådan nogle fine ting Anne! Stofferne du har brugt til løberen er kollektionen "Barcelona" fra Zen Chic, så vidt jeg husker.

    SvarSlet
  2. Flittig, dygtig og sød! Sig til, når jeg skal se nærmere på løberen!

    SvarSlet
  3. Hei!Kjempefin blog,og nydelige ting du syr,ikke rart du er modellsyer og designer.Kortet til deg kommer snart,ting tar tid når en ikke starter med en gang,men nå er veien til posten der.Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlet
  4. For en koselig og fin blogg du har! Kjempefine ting du lager også. Disse eplene minner meg om min sønns konfirmasjon for en del år siden. Da sydde jeg slike epler til bordkort. Et av barna brukte det senere til kosedyr i sengen til det ble utslitt;)

    SvarSlet