mandag den 29. september 2014

At blogge!

Jeg ville gerne blogge noget mere, og vise, hvad jeg sådan har gang i af syting. Men jeg bruger mest min IPad mini, og den dur ikke så godt som computeren, som står inde på Torbens kontor, gør. Når jeg vil lægge billeder ind, så kan jeg ikke gøre det fra IPad'en. Nu prøver jeg så lige igen med denne skønne pude.
Er den ikke sød! Jeg bliver nødt til at sy en til mig selv. For den er da lige til at kramme.

Dette er skrevet på min IPad. Så hvis det ser mærkeligt ud, ved I hvorfor.

4 kommentarer:

  1. Grej Anne, det ser da overhovedet ikke mærkeligt ud. Jeg bruger aldrig andet end min IPad mini, syntes det fint, engang imellem kan jeg godt se billedet bliver lidt størrer

    SvarSlet
  2. Det hedder så "Hej Anne " :-):-) rigtig sød pude

    SvarSlet
  3. Tak, Berit. Jeg prøver at øve mig mere. :-)

    SvarSlet
  4. Det er altid dejligt at læse nyt på bloggene. Så fortsæt endelig. Jeg bruger kun min IPad, og det fungere godt, men ved ikke om det er på samme måde med en mini udgave.
    Din pude er bare nuser. Lige til at kramme.

    SvarSlet